سلام

من چند سال پیش یکی از فامیلای دورمونو خیلی دوست داشتم ایشونم بهم علاقه مند بودن اما بعدا که شرایط شون خوب شد منو در حد خودشون ندونستن و رفتن با یه دختر از خانواده بالاتر ازدواج کردن حالا بگذریم که با اونی که ازدواج کرد اصلا مطابق معیاراش نبود

اما مشکل من اینه ک الان همه رو بخاطر موقیتشون دوست دارم اگر کسی خواستگاری میاد یا تمایل به ازدواج میکنه فقط واسم موقیتش مهمه ازشون خوشم میاد اما تو خلوت خودم با خودم میگم اگه ی ادم بهتر از این خواستگار بیاد بازم ب این جواب مثبت میدی؟ بینم ن به خودم ک نمیتونم دروغ بگم

این مسئله خیلی عذابم میده بخاطر همین نمیتونم کسی رو انتخاب کنم  بعضی وقتا از خودم بدم میاد که اینقد موقعیت گرا شدم اما راستشو بخواین به دلم نمیشینن همش اینارو با اون پسر مقایسه میکنم میخوام ازش سر تر باشن  اخه فامیل هم هس خیلی سعی میکنم ک نبینمش اما سالی ی بار میبینمش اونم از عمد یه جوری جلوی من با خانمش حرف میزنه که باعث تحریک من شه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)