سلام

حدود 2 ماه هست که عقد کردم اما همه این دو ماه رو با هم بحث و دعوا داشتیم اونم سر موضوعات الکی یه جورایی فک میکنم شوهرم بهانه گیر هست .

محل کارش دور هست و مجبوره چند روز هفته رو بره و پیش هم نباشیم مواقعی که کنار هم هستیم و نمیره محل کارش تقریبا خوبیم و با هم مشکلی نداریم اما همین که میره همش بحثو دعوا داریم همشم خودش شروع کننده بحث هست و من تموم کنندش اما قبول نمیکنه و میگه من شروع کننده بحث هستم .

مثلا دوست نداره من روزایی که نیستو اصلا از خونه برم بیرون حالا اگه با مامانم برم زیاد گیر نمیده

وقتی ناراحت میشم به جای اینکه نازمو بکشه اون ناراحت و بیشتر عصبانی میشه که من پشیمون میشم از ناز کردن و ناراحت شدنم یا گاهی گوشی رو روی من قطع میکنه یا خاموش میکنه

یا اینکه مثلا اگه بحثی بینمون میشه کارای دیگشو به کل کنسل میکنه منظورم کارایی که مثلا داریم برای مراسم عروسیمون انجام میده یا میخواد وام بگیره

واقعا نمیدونم چیکار باید بکنم خیلی عصبی شدم و ناراحت من یک دخترم نیاز دارم نازمو بکشه و ناراحت بشم قهر کنم اما اون همش این کارا رو میکنه و من نازشو میکشم و آشتی پیش قدم میشم

گاهی حرف هایی میزنه که از درون میسوزم و باز میگه من دارم با کنایه باهاش حرف میزنم و دارم از اخلاق خوبش سوءاستفاده میکنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)