سلام
خیلی حالم میگیره از خوندن بعضی ار این پست ها که بوی ناامیدی میده.
بابا خدا خودش گفته هروقت دلتون گرفت منو یاد کنید تا دلتون اروم بگیره.یکی از همسر گله داره یکی از خودش، یکی بخاطر طرد شدن و یکی بخاطر طرد کردن و....

خدا خیلی بزرگه.بد بنده هاش رو نمیخواد.اگه اشتباه کردین و قبول کردین، پاش وایسین بذارین دوره اش بگذره بعدش دیگه بسپرین دست خدا.اگه واقعا از کاری پشیمون باشید و توبه کنید واقعا میبخشه.اصن چه دلیلی داره نبخشه.بابا خدا مهربون تر از این حرفاس ماها سختش میکنیم.

با اینکه من توی بحران بزرگ زندگیم هستم ولی به لطف و کرم خدا امیدوارم.چون از کارایی که کردم پشیمونم تاوانش رو هم خیلی وقته دارم پس میدم.باید تاوان پس بدم.البته نه فقط تاوان کارای خودم! تاوان بدی های دیگران هم هست.

بزرگترین چیزی که امیدوارم میکنه اینه که خدا از حق الناس نمیگذره.بنظر خودم کاری که من کردم ) اعتماد و علاقه شدید به یک پسری که خداوند بارها نشونه سر راهم گذاشت تا بهم چهره واقعیش رو نشون بده ولی عصق چشمامو کاملا کور کرده بود( تاوانش خیلی کمتر از این چیزیه که من کشیدم و میکشم

به هر حال بااینکه احساس میکنم مشکل من واقعا مشکل بزرگیه در مقابل چیزایی که توی این سایت خوندم! ولی به خدا امید دارم.منم ناخواسته و بزور بکارتم رو ازم گرفت و خیلی بلاهای دیگه که اصلا دلم نمیخاد راجبشون حرف بزنم...و تعجب میکنم ازین دخترایی که میان یه قضیه بی اهمیت رو بزرگ جلوه میدن)روی حرف من به اون خانومای محترمی هست که میگن در اثر خودارضایی یا تجاوز بکارتشون رو از دست دادن( ینی واقعا یه بافت چند میلیمتری انقد مهمه؟؟؟؟؟ که بخاطرش کلی استرس و عذاب روحی واسه خودتون درست میکنید.من هم یک مدت خیلی طولانی عذاداری کردم هم واسه دلم هم واسه روحم هم واسه جسم اسیب دیده ام ولی بعدش دیدم با غصه مشکلی حل نمیشه و سپردمش دست خدا..بخدا بکارت ملاک پاک بودن نیست.چرا باید نجابت دختر با این چند میلیمتر سنجیده بشه؟؟؟چرا انقد شان خودتون رو پایین میارید!

اگه اشتباهی کردین و متوجهش شدین توبه هم کردین، برید سمت خدا، و دیگه هیچ استرس و نگرانی نداشته باشید، بخدا خودش همه چی رو درستش میکنه.اونه که از دلتون خبر داره.
برام دعا کنید و به لطف و رحمت خدا امیدوار باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)