سلام
بنده عاشق و دلباخته ی پرنسسی شده ام که بنا به دلایلی که بر همگان واضح است ( مشکل شغل + سربازی + ادامه تحصیل ) قادر به ازدواج نیستم گر چه اقدام کنم نیز جواب رد بر سینه ام کوبیده خواهد شد.

حقیر واقعا دلباخته ی او هستم بطوریکه برخی رذیله های اخلاقی را فقط بخاطر اینکه قول هایی در عالم خویش به وی داده ام ترک کرده ام ( مثل ترک نماز + مثل خود ارضایی و ...)

میخوام سایه ی پنهان شاهزاده ی خودم باشم یعنی هر کجا دچار مشکل شد بطوری که نفهمد برای کمک به وی بشتابم .

آیا ممکن است تصمیم حقیر زندگی آینده ی لیلایم را تحت تاثیر قرار دهد؟

من نمیخام مشکلی براش درست کنم

سپاس از همگی

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)