سلام

من دو تا سوال دارم .

سوال اولم ؛

دختری که 1 ماه نامزد داشته عقد کرده بوده ولی بنا بدلایلی بدشانسی اورده بود بعد از زمانی جدا شده چون باکره بود شناسنامه ش سفید شده . خیلی کم با نامزد سابقش بود جدایی از طرف پسره بوده یعنی پسره اهل زندگی نبوده سر و گوشش میجنبید اخلاق نداشت ایمان نداشت کلا مقصر و نا حق بود .

دختره هم چون خونواده خوبی داشته خودشم اروم و خانوم بوده مهریشو بخشیده تو شرایط سخت تو این مدت نشسته واسه ارشد خونده و قبول شده . حالا میخوام بدونم چنین دختری باید سطح توقعاتش رو در انتخاب همسر بخاطر جداییش بیاره پایین؟ یعنی تو انتخاب همسر باید ملاک هاش خیلی کمتر بشه؟! 

سوال دوم اینکه چه سوالاتی باید روز خواستگاری پرسیده بشه؟


مرتبط :

چرا بعضی از پسرها دختران مطلقه رو به دختران مجرد ترجیح میدن؟

یه خانم مطلقه چقدر شانس ازدواج مجدد دائم رو داره ؟

مزایا و معایب زندگی با خانوم مطلقه

کسی هست که با یک خانم مطلقه ازدواج کرده باشه ؟

چرا ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رایج شده؟

ازدواج پسر مجرد با دختر مطلقه

بعد از ازدواج با یه خانم مطلقه چه چیزهایی ممکنه آزارم بده ؟

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

چرا عده ای از پسران مجرد با مطلقه ها ازدواج می کنند ؟

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه) ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)