با سلام به همه دوستان
من دانشجوی کارشناسی حقوق هستم و تصمیم دارم از تابستون شروع کنم و خودم رو برای آزمون کارشناسی ارشد آماده کنم سوالی که از شما دوستان داشتم این هست که بین چهار گرایش حقوق جزا ،حقوق خصوصی ، حقوق بین الملل و حقوق عمومی کدوم گرایش کاربردی تر مناسب تر و جذاب تر هست؟

از دوستانی که رشته حقوق خوندن در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تقاضا دارم بنده رو راهنمایی کنن.

با تشکر از همه تون


بیشتر بخوانید ...

کدوم شاخه های رشته تجربی آینده شغلی خوبی دارن ؟

بازار کار کدام رشته تجربی بهتر است ؟

برای یه دختر حقوق بهتره یا مدیریت ؟

با مدرک ارشد حقوق عمومی سر چه کاری میشه رفت ؟

به نظر شما رشته رادیولوژی خوبه ؟

دوستم ارشد تغذیه داره و الان بین انتخاب دو کار گیر کرده

بهم میگن مامایی رشته خوبی نیست و آینده نداره

آینده شغلی رشته مامایی چطوره ؟

رشته فیزیوتراپی قبول شدم ، میشه پولدار شد با این رشته ؟

فرق رشته ی بیهوشی و هوشبری رو برام توضیح بدید

آینده شغلی رشته اتاق عمل و مقایسه ی اون با رشته های پرستاری و هوشبری

بازار کار کدام رشته تجربی بهتر است ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)