سلام سوال داشتم اگه میشه راهنماییم کنید.

من ۲۲ سالمه ی مدت با یه اقای ۲۳ ساله نامزد شدم از قبل هم دیگه رو میشناختیم با هم دوست بودیم خیلی پسره خوبیه وقتی دوست بودیم هیچ وقت حرف بد بهم نزد و حتی هیچ وقت همو از نزدیک ندیدیم .

چون میگفت برا ارزش داری نمیخوام حتی انگشتم بهت بخوره قبله منم با هیچ کسی دوست نبوده چون شهرمون کوچیکه همه هم دیگه رو میشناسن .

حالا سوالم اینه که از وقتی نامزد شدیم همیشه دلش میخواد درباره بعد عروسی و زندگیمون براش حرف بزنم یا سوال ازم بپرسه و براش توضیح بدم یا من ازش سوال بپرسم .

اینکه تو خونه چیکار میکنم براش یا کی بریم بیرون چطوری بهش محبت میکنم و سوالیه همین طوری هیچ وقتم از این توضیحات و تعریف ها خسته نمیشه به نظرتون مشکلی هست یا عادیه؟ چون بعضی وقتا نگران میشم نکنه مشکلی هست چون قبلا اینطوری نبود.
به نظرتون ادامه این شرایط و سوالات مشکلی به وجود نمیاره؟

ممنون از راهنماییتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)