سلام دوستان

دو ماهه عقد کردیم، اوایل همسرم نسبت بهم خیلی مشتاق بود، زود به زود زنگ میزد یا میومد خونه مون، یا منو میبرد خونه شون، یا میرفتیم خونه خودمون ؛ رابطه ی جنسی هم داشتیم و داریم البته نه دخول کامل ....

اما یه مدتی هست حدود دو سه هفته ، که این دیدارها کم شده  و احساس میکنم نسبت بهم سرد شده. من همیشه بهش مشتاقم و لحظه شماری میکنم که بیاد پیشم ولی بارها شد که منتظر موندم ولی نیومد ...بهش گفتم که چرا دیر به دیر میاد پیشم  ، گفت کار داشتم وگرنه میومدم عزیزم...

وقتی همدیگه رو میبینیم خیلی گرم و بااحساس باهام رفتار میکنه، اونقدر که با خودم میگم نکنه من دچار توهم شدم که نسبت بهم بی توجهه

مشکل دیگه ای هم که دارم اینه که هیچ خرجی بهم نمیده ، نمیدونم شاید فکر میکنه دارم چون اوایل عقد اطرافیان برا پاگشا پول دادن، ولی شارژ گوشی ازش میگیرم، البته اوایل یکی دو دفعه بهم گفت که پول لازم دارم که منم خجالتی و بی سیاست گفتم نه لازم ندارم
حالا به نظرتون من برای حل این مشکلاتم چکار کنم؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)