شهادت امام محمد باقر علیه السلام رو به شما تسلیت میگم

سلام

در پست 4684 از سری مباحث یاد مرگ ، آقای عالی نکته ای گفتند که اگه اونو انجام بدیم و به دیگران هم توصیه کنیم ان شاء الله آخرت آبادتری خواهیم داشت .

امروز روز شهادت امام محمد باقر علیه السلام هستش . بیاید دو رکعت نماز مستحبی بخونیم و ثواب اون رو به روح امام محمد باقر علیه السلام هدیه کنیم .


بخش های از پست 4684 :

" سیدبن طاوس گفته که هر کسی ثواب نماز مستحب خودش را به امام معصوم هدیه دهد آنقدر ثواب نماز افزایش پیدا می کند که نفس از شمارش آن قطع می شود . قبل از مرگ به این فرد می گویند که هدیه ی تو به ما رسید و امروز روزی است که تو باید پاداش و تلافی کردن خوبی های توست ، دلت خوش و چشمت روشن باشد به خوبی هایی که خدا برای تو فراهم کرده است . "

"ما نمی توانیم واسطه ی فیض برای آنها باشیم زیرا آنها خودشان واسطه ی فیض برای ما هستند اما این عمل صدها برابر رشد می کند و دیگر اینکه هدیه باعث محبت می شود و دیگر اینکه وقتی انسان می خواهد عملی را برای معصوم هدیه کند آنرا با کیفیت بهتری انجام می دهد .

پس کیفیت اعمال بالا می رود. انسان می تواند همه ی اعمال زندگی اش را به معصوم بدهد ، سپس ثواب هدیه ی به معصوم را به پدر و مادرش بدهد ."


موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)