سلام و خسته نباشید

دختری هستم که بزودی قراره نامزد کنم.  بیشتر به خاطر رفتارهای اطرافیان و حرفهایی که میزنند اعتماد به نفسم کم شده ( به هر حال انسان در کنار بقیه زندگی میکنه و نمیشه به حرفهای دیگران بی اعتنا بود ) و وقتی از حرفی که دیگران به من میزنند ناراحت میشم در ان لحظه کاملا ساکت میشم و  جوابی بهشون نمیدم تا چند وقت به حرف هایی که به من زدن فکر میکنم .

وقتی همسالان یا افرادی که چاق و زیبا هستن را میبینم  زوم میکنن رو لاغریم و خیلی رک این حرف را به من میزنند و نظر میدن باعث حساسیتم میشه من خودم هیچ وقت در مورد ظاهر بقیه اظهار نظر نمیکنم .

وقتی خودم را با انها مقایسه میکنم اصلا با هیچ جمله یا تمرینی نمیتوانم اعتماد به نفسم را بالا ببرم چون وقتی دیگران در کنار من زیباتر یا بالاتر از من هستن بیشتر به چشم میان و الان عقل مردم به چشمشان هست .

پس چطور میتوانم در کنارشان اعتماد به نفس داشته باشم . دیگه علم و اخلاق خوب و ... کنار رفته . همه میخوان از هم پیشی بگیرن و بالاتر باشن مخصوصا از لحاظ ظاهر.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)