سلام!
من یک سوالی دارم نمیدونم فایده ای داره یا نه ولی لطفا تجربتونو در اختیارم بذارید. یکی از اقوامم چشماش خیلی شوره یا نمیدونم خیلی انرژی منفی خودشو بهم منتقل میکنه .

میگم بابا درسته چشم و اینا درسته اما من شورشو در اوردم ولی چندین بار امتحانش کردم در مسائل کوچکی هم نبوده . یا حتی برعکس یعنی پیشش ناله کردم اثر کرد و اوضاعم رو به بهبودی رفت. خنده داره و دردناکه  که ادم در مورد اقوامش این فکرو کنه...

چهار قل رو میخوندم ولی من که همیشه نمیتونم حواسم به این موضوع باشه که ... میترسم باهاش حتی تلفنی حرف بزنم یعنی یک جور دچار افراطم شدم ،حدش کجاست؟

من یه مدت بی خیالی طی کردم خدا شاهده و اصلا عین خیالمم نبود ولی اثرش غیر قابل انکاره... چشم زخمم نگم انرژی منفی خدا نکنه از چیزی از من خوشش بیاد...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)