سلام گرم به همه ی دوستان عریز

من لحظه ای عاشق میشم یعنی 2 یا 3 روز عاشق میشم بعد از چشمم میوفته نمیدونم چیکار کنم 35 سالمه  ولی هنوز مجردم هر روز  سر این موضوع با پدر و مادرم دعوا میکنیم  مجبور شدم خونه مجردی بگیرم تا راحت زندگی کنم ولی هر روز مادرم میاد میگه چرا ازدوج نمیکنی و....

به خدا دوست دارم ازدواج کنم 2 تا بچه پسر داشته باشم ولی عاشقیم لحظه ای !!

دوره جوونی خیلییی شیطون بودم با دخترای زیادی دوست بودم ذختر مردم و سرکار میذاشتم ازشون عکس میگرفتم به دوستام نشون میدادم بهشون میخندیدم شمارشونو میدادم به دوستام تا اذیتشون کنن و .... هزاران مردم ازاری دیگه .....

میخوام با دختر پاکی ازدواج کنم ولی هر دختری که پیدا میکنم لااقل با یه پسر به قصد ازدواج دوست بوده من دوستان فراوانی در سر تا سر ایران  دارم که وقتی عکس دختری رو نشون میدم از ""ب""بسم الله تا "ن" برام میگن که توی این اواخر با دختری اشنا شدم که  همه ی دوستام تائیدش کردن پاک پاک بود ولی بعد چند روز قیافه اش برام تکراری شد ولش کردم!!!!خسته شدم

دلم بچه میخواد یک نفر و میخوام کنارم باشه ولی نمیتونم عاشق بشم عاشقیم لحظه ای!!!

نه این که دلم نخواد ازدواج کنم نه از ته قلبم میخوام به یک ادم خوشگل و ... ازدواج کنم !

شاید بگید چون با افراد رنگارنگی رابطه داشتم نمیتونم به یه نفر قانع بشم نه!! از لحاظ جنسی به یک نفر قانعم !!! قیافه برام خیلی مهمه !! بالاخره پدر منم ترکه!! ترک ها هم خیلی سخت گیرن!!

از درون داغونم!!!چیکار کنم

به خدا داغونم کمکم کنید عاشق شم کسی تجربه ای در این زمینه داره به من بگه قیافه قیافه قیافه قیافه برام خیلیییییییییییییییییییییی مهمه !!! شاید بگین مگه خودم از لحاظ قیافه سرم که اون جور دختر میخوام !! ولی میخوام همسر ایندم تک باشه

شاید هم بگید زیاد تحریک شدم از دوس دخترام ولی نه!! دیگه ببخشید از هر چی زنه سیر شدم فقط دختر خوشکل میخوام!!!

شما عزیزان به عنوان برادر و خواهرای بزرگتر من به من کمکم کنید .لطفا از توهین کردن و تحقیر کردن و مثال زدن خواهر من و.... و هر گونه فحش دادن بپرهیزید:
اگر جایی تند نوشته بودم  عذر خواهی میکنم . به خدا فکر میکنم زندگیم به پایان رسیده !! عمرم داره میره...
 
  ""رضا چشم قشنگ""


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)