سلام
متاسفانه برای کمک به مظلوم و نهی از منکر تو درد سر بدی افتادم.

من پسری 34 ساله هستم، از بچگی به ورزش علاقه داشتم و ورزش میکردم و همیشه از ورزش لذت میبردم. از نظر اندام هم ورزیده و تقریبا درشت هستم ( 185 قد و 95 کیلو وزن ) .

از 18 سالگی به صورت جدی ورزش بوکس رو شروع کردم و تا امروز ادامه دادم. در کنارش هم گاهی تمرینات پای ورزش کیک بوکسینگ رو انجام میدادم. الان هم صبح ها در واحد مالی یک شرکت خصوصی مشغول کار هستم و 3 روز در هفته هم غروب ها به عنوان مربی در یک باشگاه هستم. من آدم آرومی هستم و به هیچ وجه ادم خشن و عصبی نیستم. همه من رو به عنوان یه آدم مهربون میشناسن.

2 هفته قبل به خاطر حجم زیاد کار مجبور شدم ساعت 9 شب از شرکت بیام بیرون و تا برسم نزدیک خونه تقریبا ساعت 10 شب بود. تقریبا یک چهار راه با خونه فاصله داشتم، وقتی پیچیدم داخل یکی از کوچه ها دیدم دو نفر جوان 25-26 ساله سوار موتور دنبال یه دختر خانمی هستن.

هی اروم پشت سرش میرفتن و حرف هایی رو بهش میزدن. دختره هم خیلی مظلوم و ترسیده بود. کم کم هی بیشتر به من نزدیک میشدن. با خودم فکر میکردم که باید چیزی بگم یا نگم...  تقریبا 10 قدم با من فاصله داشتن که دختره بنده خدا از ترس و استرس یه دفعه زد زیر گریه.

دیگه واقعا نتونستم تحمل کنم، پیش خودم گفتم اگه همسر یا خواهر خودم بود هم بی تفاوت بودم ؟ نزدیک شدم و با لحن خیلی تندی گفتم که گورشون رو گم کنن و اذیتش نکن.

اونی که ترک موتور بود پیاده شد و اومد سمتم و محکم با دست هولم داد و چند تا فحش رکیک داد. من عصبی شده بودم ولی همچنان خشمم تحت کنترلم بود. بهش گفتم اگه همین الان نرید به حضرت ابوالفضل (ع) قسم یه کاری میکنم تا اخر عمرتون دنبال ناموس کسی نیفتید.

این جمله رو که گفتم نفر دوم هم پیاده شد و با حالت حمله به سمتم اومد. دیگه احساس کردم اگه باهاشون درگیر نشم، بهم آسیب میزنن. باهاشون درگیر شدم و قبل از اینکه به خودشون بیان هر کدوم رو با چند تا مشت انداختم زمین. ضربه های محکمی بهشون زدم. اولین باری بود که خارج از باشگاه و بدون دستکش، به کسی مشت میزدم. دختر خانومی که اونجا بود اول دعوا از ترس فرار کرد. من هم به خودم اومدم دیدم که دراز کشیدن روی زمین و یکیشون به شدت از دماغش خون میومد. تنها چیزی که به ذهنم رسید این بود که فرار کنم. با سرعت دویدم سمت خونه...

نمیدونم چطوری اما یک هفته بعد ادرسمون رو پیدا کردن و خانوادشون اومد نزدیک خونه تهدیدم کردن که وقتی دیدن من با پلیس تماس گرفتم، رفتن. الان هم ازم شکایت کردن. یکیشون از ناحیه ی بینی آسیب دیده (شکستگی) و یکیشون هم 2 تا از دندون هاش رو از دست داده و یک دندون لق داره. ( متاسفانه بر اساس عادتی که در باشگاه داشتم، همه ی ضربه هام رو به صورتشون زدم. دستم هم سنگین هست) .

با یکی از دوستانم که حقوق خونده صحبت کردم، اصلا خوشبین نبود. گفت تو بهترین حالت اونی که شکستگی بینی داره، اگه پزشک قانونی تشخیص بده که بدون مشکل خوب میشه هم، باز یک دهم دیه رو باید پرداخت کنم. برای هر دندون هم باید مقدار زیادی دیه پرداخت کنم. ( بر اساس حرف دوستم احتمالا مجموعا برای دو نفر 30-35 میلیون دیه بشه) ....

من واقعا اینقدر پول ندارم که بدم. یعنی باید خونه ام رو بفروشم تا بتونم اینقدر پول بدم. لطفا راهنمایی کنید... آیا من میتونم اذعان کنم که کارم دفاع شخصی بوده؟ و یا دفاع از یکی دیگه؟ یا نهی از منکر؟
خواهش میکنم حتما راهنمایی کنید...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)