سلام

تا چند ماه دیگه 24 سالم میشه.

من پسری هستم که شرایط ازدواج رو دارم. از گناه جنسی میترسم و به حول و قوه ی الهی دارم باهاش مبازه میکنم.

مشکل من اینه که نگران دردسرهای ازدواجم. میترسم نتونم اخلاق دخترا رو تحمل کنم و هزار تا مشکل ریز و درشت به زندگیم اضافه بشه. با اینکه خونوادم خوبن ولی گاهی اوقات پدرم که صبرش خیلی هم زیاده میگه "دیوانه ای اگه به این زودی خودتو اسیر زندگی کنی!!".

حقیقتش زندگی بعضی متاهل ها رو که میبینم از ازدواج تو این سن پشیمون میشم. مشکل بعدی این که من همین الانش کمبود وقت دارم! چه برسه به اینکه زندگی مستقل هم تشکیل بدم.

اگر ترس از ارتکاب به گناه جنسی نبود، میشد ازدواج رو تاخیر انداخت ولی مشکلات بعد ازدواج فکرم رو مشغول کرده...

به نظر شما چرا باید رفت و آمدها بیشتر با خانواده زن باشه؟؟

ما خانوادگی خیلی اهل مسافرتیم و من به شخصه نمیتونم با دختری ازدواج کنم که اهل رفت و آمد با خانوادم نباشه. مخصوصا اینکه بابام خیلی دوست داره مسافرت دست جمعی و اینکه دورش شلوغ باشه و اگه من در آینده به خاطر زنم نتونم باهاشون برم خیلی ناراحت میشه و خودمم همینطور .
خیلی از دخترا اینطورین و تو مجبور مطیع شون بشی و رفت و آمدهات محدود میشه به خانواده زنت.
به نظرتون چطور میشه این خصوصیت همسر رو تو جلسات خواستگاری فهمید؟؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)