با سلام خدمت دوستان عزیز

من خودم بچه تهرانم و در حال حاضر توی مرکز شهر زندگی میکنیم و از شرایط زندگیمون هم راضی هستم ولی یه مدتی که بیشتر اقوام میگن اگه بالا شهر زندگی کنید افراد بهتری برای ازدواج به پستتون میخورن. راستی یادم رفت پسرم و 27 سالمه.
منم خیلی باهاشون بحث میکنم که میگم همه چی به تربیت خانوادگی و... ولی به خرجشون نمیره و میگن توی بالا شهر فرهنگ و... بهتره و اینکه آدم های باشخصیت تری وجود داره.

مثلا میگن اگه تصادف بشه راحت مشکلشون حل میشه هر کی سرش تو کار خودشه ( البته اینا رو درست میگن ) ولی اینجا چی؟ همش دعوا ، سر یه تصادف کلی بهم فحش و ناسزا میگن آدم های فضولی هم که هستن.

خب خیلی ها هستن فرهنگشون بالاست ولی تو جایی زندگی میکنن که از لحاظ فرهنگی پایینه حالا این که پولش نمیرسه بره جای بهتر زندگی کنه چکار کنه؟ بعد در جواب میگن خب احتمال داره آدم خوبی به پستش نخوره.
من به این چیزها اهمیت نمیدادم ولی میبینم خیلی ها جدی میگیرن و میگن این موارد توی ازدواج خیلی مهمه. یا مثلا میگن کسی که توی پایین شهره کی میاد دنبالش یکی بدتر از خودش.
من هنوزم متوجه نشدم من راست میگم یا اونها ؟ از دید شما کدوم درسته؟
ممنون.


مرتبط:

آقا پسرها، به محض فراهم شدن حداقل ها ازدواج کنید

حداقل درآمد لازم برای شروع یک زندگی معمولی

حداقل امکاناتی که یه پسر 25 ساله باید برای ازدواج داشته باشه؟

حداقل درآمد خواستگار برای تشکیل زندگی مشترک مستقل

حداقل شرایطی که یه پسر قبل از ازدواج باید داشته باشه چیه؟

دختران، خواستگار یه حداقل هایی باید داشته باشه، یعنی چی؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)