با سلام

خواهشاً دوستان برای دلخوشی و دلگرمی به کسائی مثل من پاسخ الکی ننویسن .

مشکل بنده اینه که احساس میکنم تا این سن که الآن تقریباً میشه اواسط دهۀ چهارم زندگیم ، یجورائی سرم کلاه رفته چون تمام هم سن و سالای من ، یا زن و بچه دارن و یا اون تعداد معدودی هم که مجرد موندن بهشون سخت نگذشته  

( وارد جزئیات نمیشم چون ممکنه حذف بشه از طرف مدیریت سایت )  . 

من تا این سنم بخاطر خیلی مسائل که هم میتونه شرع و عرف باشه و هم اینکه شاید توی موقعیتش نبودم ؛دست به خیلی کارا نزدم هنوز - رفقا میگن تو باید بری توی کتاب رکوردای گینس  اسمتو ثبت کنی بعنوان کسی که تا این سن هنوز پسر مونده .

البته خیلی هام باور نمیکنن و میگن امکان نداره همچین چیزی اونم توی جامعۀ الآن تهران ولی مهم اینه که خودم میدونم با خودم چند چندم .
ممنون


مطالب پیشنهادی:

پاک زندگی کردن تا سن بالا

همه ازم میپرسن دوست پسر نداری؟

دوستم میگه ولش کن فوقش قبل ازدواجت توبه می کنی!

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)