سلام

از خانوما یه سوال داشتم:
من یه جوریم که وقتی محبت آمیز با نامزدم حرف میزنم کلا خودمم راضی میشم. مثلا همیشه دوس دارم نفسم، عزیزم، جونم، عشقم، خانومم، گلم و ... تو جمله هام باشه. یا بعضی وقتها بهش بگم که چقدر از خدا بخاطر وجودش تشکر میکنم. یا بگم که مثلا دیووونه دوستتتت دارم...

البته بیرون خونه واقعا آدم جدی هستم و خودم کسایی که باهام کار میکنن و یا جایی که تدریس میکنم خیلی ازم حساب میبرن از نظر منطقی بودن. ولی خب میخوام با زنم دوووووست باشم.
حالا سوالم اینه که از خانوما تعریف بشه دلشونو میزنه، چجوری میشه آیا چون خودم عاشق این کارم باید همین جور باشم همیشه یا یکم کمتر باشه.... حد محبت چیه، اصلا ذوق میکنید موقع محبت کردن همسرتون....؟
مثلا وقتی که میخوام خدافظی کنم و دیگه SMS ندیم تا فردا: میگم نفسم از صبح بیداری ( چون میره سر کار ) منم چشای نازتو خسته کردم، میبوسمشون ، استراحت کن گلم فردا باز میحرفیم.....
بدم میاد بگم: کاری نداری، تا فردا ...
یا همین شب بخیر ساده رو عاشقانه بگم... میدونید دیگه خودتون....
حالا نظرتون، رابطه عادی باشه یا گرم و عاشقانه ؟ تا چه حد....


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)