سلام.
توی همین سایت دیدم راجب مزاج جنسی صحبت شده و خیلی ها گفتن توی خواستگاری باید از طرف مقابل سوال شه که مزاجش چیه
من دو تا سوال دارم
اول : توی یک پستی یادمه چند نفر گفته بودن اون چیزی که به عنوان مزاج شناسی توی اینترنت هست و علائمی مثل علاقه به شیرینی جات یا ترشی جات و غیره و ذلک گفته میشه،مزاج عمومی بدن رو مشخص میکنه نه مزاج جنسی رو! میخواستم راجب این موضوع توضیح بیشتری بدین (یادمه یکی از بزرگوارانی که این رو گفته بودن آقای پیرمرد جوون بودن. آقا ممنون میشم راجبش راهنماییم کنین. )

دوم:
اومدیم و یکی پیدا شد 90% اون چیزی بود که ما میخوام! بعد اگر ازش پرسیدیم مزاجت چیه و اتفاقا مزاج اون خلاف مزاج ما بود،به هم بزنیم همه چیز رو؟ به همین راحتی؟! راستش توی کت من نمیره. .... نظر شماها چیه؟

من خودم گاهی فکر میکنم نهایت رابطه جنسی با همسرم، دو شب یه بار باشه و حداقلش دو هفته یه بار (سقف و کف میزان رابطه رو گفتم ) بیشترش برام خیلی یه نواخت میشه و از مزه میفته برام ،کمترش هم اذیت کننده و بی مزه میشه! الان یعنی من سردم؟؟؟!!!!

اون وقت بر فرض سرد بودنم اگر یه پسر گرم به پستم خورد و همه چیش اوکی بود ،گند بزنم به همه چی بگم برو؟! آقا من خیلی نگران شدم....چی به چیه دقیقا؟!

کلا چیزهایی که توی این سایت خوندم راجب روابط جنسی،خیلی بهم دلهره داده ... کمک پلیز


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)