با سلام به تمامی دوستان
من یک سوال در مورد حس حسادت و یا حس تملک زن ها داشتم. من  31 ساله هستم و یک سال پیش از یک خانم که 26 سالشونه تو موسسه ای که تدریس می کنم تقاضای ازدواج کردم. البته از آشنایان دور ما هم هستن.

جواب ایشون این بود که اولا تمایلی به ازدواج ندارند و دوما ایشون ملاک هاشون با شرایط من متفاوته. طی یک سال گذشته من خیلی باهاشون صحبت کردم و هر دفعه همین جواب را شنیدم. تا جایی که مطمئن شدم به من علاقه ندارن و دیگه بیشتر از اون اصرار نکردم.

البته رابطه  فامیلی و رابطه همکاری ما برقرار بود و این قضیه رو دخالت ندادیم. در حد سلام علیک معمولی و حال و احوال کردن. اخیرا یکی از خانم های دیگر همکار من با من مفصلا صحبت کردند و گفتند که اون خانوم باهاشون صحبت کرده و از اینکه من با همکاران دیگر خانوم با خوش رویی برخورد می کنم خیلی شاکی هستن و حتی به دوستشون گفتن که چرا تو شبکه های اجتماعی مطالب برخی از همکاران خانم رو لایک کردم!!!

و پیش ایشون گفتن که دوست ندارن من خیلی با اون همکارا چنین ارتباطی داشته باشم و از ایشون خواستن که ببینن من با کسی احیانا رابطه خاصی دارم یا نه!! اولا من واقعا حریم ها رو رعایت می کنم و ایشون خودشون هم می دونن و دوما اینکه ایشون که به من چند بار جواب منفی دادن خب دیگه چرا باید روی روابط من حساس باشن تا جایی که حتی منو تو شبکه های اجتماعی به دقت دنبال می کنن؟

خانوما این تناقض چجوری قابل توجیه؟ اگر علاقه ای به من نداشتند خب قاعدتا نباید حساسیتی وجود داشته باشه.

ممنون می شم نظراتتون رو بدونم چون جالبه واسم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)