سلام بچه ها خواهشا جواب منو بدین ذهنـــــم خیلـــی درگیره
من فقط و فقط لاین رو برای دوستام و خبر گرفتن ازشون دارم و با هیچکی جز اونا حرف نمیزنم به جز یه پسری از فامیل دوستم که یه بار اتفاقی دیدمش تو فامیلشون و از اول هم تو گروه فامیلی لاینمون بود و  این پسره خیلیییییییییییی کوچیکه و خجالتی من اصن بعنوان جنس مخالف حسابشم نمیکنم فقط بیشتر اوقات بعنوان خواهر و برادر با من و دوستم چت میکنه و میخواستم بدونم اشتباهه؟ چه عیبی داره دو تا آدم حرفای معمولی بزنن با هم؟

مثل دو تا همکلاسی جنس مخالف این اولین نفریه که من بهش داداش میگم اما به هیچ وجه نه حرف عاشقانه ای نه کوچکترین اشاره ای.

من بهشم گفتم تو فقط چند ماه از من بزرگتری و یه جورایی از اول حریم ها رو مشخص کردم تا الان اشتباهی ازش ندیدم اگه ببینم مطمئن باشد لاین رو کامل پاک میکنم حتی من دو تا از خواستگارهامو چون سنشون 20 و 23 بود رد کردم خیلییییییی افکار بچگانه ای داشتن اینا رو گفتم مطمئن باشید روش هیچ حسابی نمیکنم من روزانه دو ساعت دقیق میرم لاین تا از تنهایی هم در بیام ولی نمیذارم عمرم توش تباه بشه فقط واسه سرگرمی

میخوام ببینم تو فضای مجازی دو نفر که میتونن بعنوان خواهر برادر بدون هیچ غرضی هم کلام بشن و درباره کارای روزمره چت کنن اشکال داره؟ ما حدود 20 سالمونه .

من فکر میکنم نباید اینقدرا هم پسر گریز بود . من امسال دانشگاه میرم خدا شاهده روم نمیشه تو روی کسی نگاه کنم اما بنظرم این رفتارا هم خوب نیست و آدمو بی جنبه میکنه طرف باید بتونه خودشو کنترل کنه ما یه سالی میشه فقط و فقط خواهر برادریم و هیچ قراری نذاشتیم همو ببینیم یعنی به تیریپ مونم این کارا نمی خوره آخه، اون یه بارم که دیدمش مطمین شدم بچه س. 5 ساله فیس بوک هم دارم تا حالا به قصد دوستی با هیچ کسی چت نکردمو خودمو کنترل کردم و فقط با فامیل هامون در ارتباط بودم .

اینا رو گفتم که قضاوت زود نکنید اما خوشحال میشم نظرتونو بذارید برام قابل احترامه هر چی که باشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)