سلام. دختر 22 ساله ای در دوران عقد هستم.
سوالی که ذهن منو خیلی مشغول کرده مربوط میشه به بعد ازدواج . اینو میدونم که تمیزی و مرتب بودن و نظافت شخصی در همه حال مخصوصا هنگام رابطه جنسی خیلی مهمه واسه اقایون ، ولی همیشه استرس اینو دارم که همسرم زمانی ازم درخواست کنه که من از این لحاظ آمادگی نداشته باشم .
 سوالم اینه که برای مردان قابل قبوله که یه فرصتی مثلا نیم ساعته به خانومشون بدهند تا این امادگی رو پیدا کنه؟ یعنی اینجوری نیست که بعد نیم ساعت سرد بشن یا تحریک شدنشون از بین بره؟ آیا این مساله برای شما متاهل ها هم پیش میاد؟ 
با تشکر

"فائزه"


پیشنهاد :

چیکار کنم سمتم بیاد ولی من درخواست کننده نباشم؟

رد درخواست رابطه جنسی و ناراحت شدن شوهر

رد کردن درخواست رابطه ی دهانی شوهر و سرد شدن اون

چطور از یک همسر عزادار درخواست رابطه جنسی بکنیم ؟

پاسخ به درخواست جنسی همسر در مواقعی که خودمان نیاز نداریم

وقتی شوهرم ازم ناراحته ، ازش درخواست رابطه جنسی بکنم ؟

جواب درخواست رابطه جنسی همسر همیشه باید مثبت باشه ؟