سلام

دختری 25 ساله هستم هفته گذشته دوس پسرم به خاستگاریم اومد ما 3.5 با هم دوس بودیم خانواده ایشون مخالف ازدواج کردنش هستن 28 سالشه کار داره اما من نمیدونم چرا پدرش اصرار داره که باید کار و در آمد مدت ثابت باشه.

قضیه ما برعکسه . خانواده من میگن پسر کاری باشه مهمه ، اونا میگن کار ثابت .  امروز دوس پسرم میگن بیا جدا شیم تو آینده تضمینی نیست که به هم برسیم .

شاید بازم خانوادم ایراد بگیرن مطمئنم که دوسم داره و واسه خوشبختیه من این حرفو میزنه چی کار کنم که ترکم نکنه ؟

کسایی که میگن بیخیال . چی کار کنم که بیخیالش شم  ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)