سلام

واقعا نمیدونم از کجا شروع کنم ازتون میخوام کمکم کنید . راستش من یه دختری هستم تو سن ازدواج اما چند وقتیه یه ترس عجیبی افتاده به جونم اونم اینه که نکنه وقتی من ازدواج کنم شوهرم بهم خیانت کنه؟ از کجا معلوم که دست بزن نداشته باشه؟ از کجا معلوم بد دهن فحاش نباشه؟ از کجا معلوم به خانوادش وابسته نباشه؟ اگه منو مجبور کنه که هر جا اون میگه بریم چی؟ اونوقت رابطشو با خانواده من کم کنه
نمیدونم بخدا الان که اینارو مینویسم تمام تنم داره میلرزه اگه بهم خیانت کنه میمیرم اگه بهم فحش بده خرد میشم اگه منو از خانوادم جدا کنه چی؟ چه تضمینی وجود داره که همسر ادم اینطوری نشه؟
راستش تصمیم گرفتم هیییییچ وقت ازدواج نکنم چون الان تو خونه پدرم خییییلی خوشبختم و به قول معروف واسه خودم پادشاهی میکنم
چن وقته همش استرس دارم میگم همه با شوهراشون مشکل دارن و همه دارن بهم خیانت میکنن حتما شوهر منم خیانت میکنه! تو هر سایتی میرم از صدتا پرسش نودتاش فقط اینه که همسرم بهم خیانت کرده...
کمکم کنین بشدت از ازدواج فراری شدم الان خیلی حالم بده.
مرسی از نظراتتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)