سلام
راستش نمیدونم این پست مناسب این سایت هست یا نه ولی تنها جایی که به ذهنم رسید سوالمو مطرح کنم همینجا بود جلو جلو پس عذر میخوام!
سوال من اینه که من از وقتی که یادم میاد همیشه منو ترسوندن . ترس از جهنم و اتشی که قرار باشه منو بسوزونه و  ... دیگه خسته شدم نمیخوام از خدا بترسم خیلی اوضاعم بهم ریخته برام خیلی سخته نمیدونم حالمو کسی درک میکنه یا نه .
میخوام در مورد دینو اینجور چیزا خودم مطالعه کنم افکاری رو که بهم قبولوندنو دور بریزم و خودم از نو اونارو بسازم من فقط میخوام از زندگیم استفاده کنم و لذت ببرم
خوشحال میشم اگه کتاب های موثق بهم پیشنهاد ببین برای خوندن ,کتاب هایی که برخلاف کتاب های تاریخ مدرسه هامون و بعضی کتب دیگر بدور از غرض نوشته شدن
فقط میخوام بدونم اسلام واقعی یعنی چی و خدایی که اینقدرر مارو دوست داره چرا اخه؟ راستش نمیدونم بقیه سوالارو مطرح کنم یا نه چون میترسم با بیانشون چند نفر توهین کنن پس فکر کنم همینا بس باشه و ما بقی رو خودم پیدا کنم بیشتر میخوام این سوالات مطرح شده به ذهنم حل بشه چون میدونم که میدونین ادم که وارد محیط دانشگاه و جامعه میشه با وضعی که میبینه خیلی الگو میپذیره  من فقط نمیخوام اینجوری بشه
خیلی طولانی شد ببخشید
ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)