سلام.
دختر هستم 24 ساله.
مشکلم اینه که با خانواده م اختلاف نظر دارم!
خانواده ی من مذهبیه اما خودم نیستم. ده ساله که نماز نمی خونم، و دور از چشم خانواده آرایش میکنم و به اصطلاح بد حجابم.
مادرم و خواهرم تا حدی میدونن. ولی پدرم چیزی نمیدونه. پدرم خیلی سخت گیره و من همیشه سعی کردم یه جوری به دل پدر و مادرم راه بیام و کاری نکنم که از دستم ناراحت و عصبانی شن.
ولی این موضوع منو عذاب میده. واقعا خیلی سخته همه اش احساس می کنم دارم برای خودم و دیگران نقش بازی می کنم. تو این سن و سال جرات ندارم اون چیزی که هستم رو جلو خانوادم بروز بدم.
به خصوص که الآن با یه آقایی برای ازدواج آشنا شدم و ایشون هم اهل نماز و اینا نیستن ولی می دونم وقتی بیان خاستگاری پدر و مادرم به هاطر اینکه نماز نمیخونن جواب منفی میدن. در حالی که من خودم نمیخونم و نماز نخوندن همسرم هم برام مهم نیست.
قضیه رو تا حدودی به خواستگارم گفتم و ایشون گفتن به خاطر تو نماز رو یاد میگیرم.
لطفا به من بگین چیکار کنم؟ باید به خانوادم بگم چجوری ام؟ ( حتی فکرشم وحشتناکه ) یا به همین وضعیت ادامه بدم؟ با این خاستگارم چیکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)