سلام به همگی

1- من 23 سالمه می خوام بدونم چه جوری می تونم پسری رو که بهش علاقه مندم و به ازدواج ترغیب کنم ؟
اصلا چه جوری بهش بفهمونم که بهش علاقه دارم واسه ازدواج، ن دوستی؟ ( نگین برم بهش بگم دوست دارمو این حرفا، چون با این کار بیشتر ازم دور می شه، یعنی کلا پسرا بفهمن دوسشون داری بیخیالت می شن، نمی دونم چرا)
2- من این آقا رو از نزدیک ندیدم، اینترنتی با هم آشنا شدیم، به نظرتون آشنایی اینترنتی کار اشتباهیه؟ حتی اگه فقط یکمش اینترنتی باشه بعد دختر و پسر حضوری همو ببینن و...
3- من از همه لحاظ کاملم، تعریف از خود نباشه، اما قیافه، تیپ، اخلاق، ایمان، پول، تحصیلات، کار، همه چی، و خیلیا هم آرزوشونه باهاشون ازدواج کنم اما مشکل من اینه عاشق اونی نمی شم که میگه دوسم داره، عاشق اونی میشم که منو نمی شناسه و بعد یه مدت باهام خوش رفتاری می کنه و در واقع خودم باید اول عاشقش شم
و یه مشکل دیگمم اینه که عاشق هر کسی که می شم 1000 نفر دیگه هم می خوانش، عاشق اینی که شدم هم دقیقا همین جوریه، از همه لحاظ در یک سطحیم، حتی ما از یه لحاظایی بالاتریم، موندم چه جوری بهش بگم؟ یا کلا نگم؟ یا بیخیالش شم، یا چی؟
ترجیحا آقایون جواب بدن، مرسیییی از همگی

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)