دوستان سلام.

به کمکتون نیاز دارم..

پسری سی ساله هستم که خواستگاری دختری رفتم که بسیار دختر خانم خوبی هستن. از لحاظ اخلاقی بسیار مهربان، صبور، و با وقار و متین هستن. با وجود خانواده متمولی که دارن اما بسیار دختر ساده ای هستن. واضح تر بگم یه فرشته، دختری که هیچوقت نمیتونم مثلش رو پیدا کنم.

اما یه مشکلی هست و اونم اینه که دختر خانم روز خواستگاری بهم گفت که ریزش موی شدید داره و خیلی خیلی دختر کم مویی هستن، و این در آینده واسم مشکل پیش میاره؟

دختر خانم تمام جزییاتش رو بهم گفته. دختر خانم صادقانه همه چیزو بهم گفته. چیکار کنم دوستان؟ باهاش  ازدواج بکنم؟

بعدا بابت کم موییش ملامتش نکنم. آقایون شما که چند ساله از زندگی مشترکتون میگذره لطفا کمکم کنید. دیگه مثل این دختر نمیتونم پیدا کنم.

دختر خانم خیلی ساده و آرام هستن و به معنای واقعی با حجب و جیا. به طوری که همه شیفتش میشن. چی کا کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)