سلام

دختریم که 30 سال سن دارم. لیسانسه هستم و خانواده خوبی دارم. از نظر ظاهر و خونه داریم بد نیستم. مشکلی که خیلی منو درگیر کرده نیومدن خواستگاره یا اگرم میاد تو جلسه اول میرن دیگه خبری نمیشه.

شده که به مرحله نامزدیم رسیدم ولی یهو بهم خورد . هر کی به من نزدیک میشه یه جور انگار سرد میشه . حتی کسی که چند بار خواستگاریم اومده تا ما راضی شدیم کنار کشید.

همه چی برام عجیبه. دیگه واقعا دارم به این نتیجه میرسم اینکه میگن بخت دختر و مبیبندن راسته. هر چی دعا کردم نتیجه ای نگرفتم دیگه راهی نمونده نرفته باشم.

خواهش میکنم اگه کسی دعایی راهی برای باز شدن بخت میشناسه منو راهنمایی کنه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)