سلام

من یه خانم ۳۳ ساله ای هستم شوهرمم ۴۰سالشه تو چهارده سالگی ازدواج کردم . آقام هم بیست دو سالش بود .

حالا دو دختر دارم یه پسر . آقام از روزی که ازدواج کردیم هر چی کار میکرد پولاشو میداد به مادرش که سر این موضوع خیلی اختلاف داشتیم خیلی سختی کشیدم فقط حرف مادرشو میگفت .

از چهارده سالگیم کار کردم ولی شوهرم قدر بدون نیست هنوز هم که از ازدواجمون ۲۰ سال گذشته دختر دم بخت دارم ولی آقام هنوز هم درست نشده هر چی پس انداز داشت داد به خرج مسافرت حج پدر و مادرش .

من نمیگم به پدر مادرش خرج نده ولی هر چی خرج جهیزیه خواهراش رو داد . حالا به خاطر جهیزیه نمیخواد دخترام رو شوهر بده .

اخلاقش حالاها تو خونه خوبه شوهرمو خیلی دوست دارم زندگیمم دوست دارم دیگه پولاشو به مامانش نمیده به حرفشم گوش نمیده ولی دیگه کار از کار گذشته . احساس پیری میکنم راهنماییم کنید لطفا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)