سلام
من الان یک خاستگار دارم که هنوز ندیدمش ولی دورا دور می شناسمش . من اصلا از این خوشم نمی یاد ولی مامان و بابام میگن پسر نجیب و با ایمان و نماز خونه و سر به زیره و عالیه و تو به این بله را بده .
این آقا از زمین تا آسمون با همسر ایده آل من فرق داره . آیا در صورتی که فقط به خاطره اون دلایل بهش بله را بدم می تونم زندگی خوبی را شروع کنم؟

آیا در طول این زندگی دچار خود خوری نمی شوم؟
اصلا نمی دونم چی کار کنم؟؟؟ مامان و بابام دیونم کردند ولی من اصلا دوست ندارم زن این بشم با مرد رویا هام زمین تا آسمون فرق داره .
آیا این ازدواج می تونه یه ازدواج عالی در بیاد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)