سلام دوستان من صاحب پست 3612 هستم و چند تا سوال دیگه هم داشتم
1. من به عنوان یه پسر چه جوری باید با همسرم برخورد کنم که خانمم بفهمه من فقط اون رو به خاطره رابطه ی جنسی نمی خوام ؟ چه جور اون اطمینان رو باید بهش بدم؟
2. من وقتی زندگی زناشوییم رو شروع کردم مثلا هر وقت نعوظ پیدا کردم باید از خانمم رابطه بخوام؟ یعنی هر وقت تحریک شدم؟ کلا باید چه موقع هایی رابطه خواست ؟ ( البته متوجه هستم در اواخر دوران بارداری و موقع های قاعدگی نباید درخواست کرد)
3. چه جور میشه شعور و درک یه دختر رو در زمان خواستگاری و رفت و آمد هایی که این دوران برای آشنایی طرفین انجام میشه رو سنجید؟
ببخشید سوالاتم پراکنده بود

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)