سلام حدود ۴سال پیش یه خانومی که تو مسجد مسئوله ، از من برای یه آقای طلبه ای خواستگاری کرد . جواب رد دادم .
ولی هنوز که هنوزه من میرم مسجد این خانوم یکسر میاد میگه آقای فلانی رفت خواستگاری فلانی ، آقای فلانی کارش این شد اون شد .... خیلی اعصاب خورد کنی میره  رو مغز آدم ...
من بخاطر این موضوع ۱سال و نیم نرفتم مسجد . الان که رفتم بازم رو اعصاب آدمه . منم ازدواج نکردم یه جورایی به دیده تحقیر نگام می کنه .
من ۲۲ سالمه  از ۱۸ سالگی هر کی می بینم هی میگن که تو هنوووووز شوهر نکردی!!؟؟؟؟ خب ادم ناراحت می شه
من با چه لحنی چطوری با چه جملاتی با این خانوم حالی کنم دیگه از این آقا حرف نزنه؟؟
ضمنا: حرف زدن این خانوم دلیل بر این نیست که دوباره ازم برای اون اقا خواستگاری کنه  لحنش آزار دهنس..
با زبون بی زبونی می خواد بگه تو موندی خونه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)