سلام دوستان
بعد از خوندن یکی از سوالات یک خانمی که به گفته ی خودشون یه مشکل جسمی دارند که ان شاء الله خدا همه ی محتاجان عافیت رو در دنیا و اخرت بی نسیب نذاره ، یه نگرانی برای من که یه مشکل چه عرض کنم که هر چه از دوست رسد نیکوست به گفته ی متخصص پوست یه خال بزرگ روی تمام نیمه ی راست سینم و تا نصف راست گردنم و شونه ی راستم به رنگ قهوه ای بر خلاف سایر نقاط بدنم که پوست کاملا روشن دارم و از بعد بلوغ به وجود امده و از خانم های جمع دوست داشتم این سوالو بپرسم که ایا حاضر هستند با چنین پسری ازدواج کنند ؟ در ضمن خالم گوشتی نیست فقط رنگیه .
من 25 سالمه قدمم در حدود 196 ادم دیلاقی نیستم الحمد الله بلند قامت و خوش اندامم چهرمم به زیبایی یوزارسیو نیست اما خدا رو شکر مردونست و خیلی زود جا افتاده .

دانشجوی ارشد هستم. از طرف خانواده چند ماهیه که حسابی تحت فشارم برای ازدواج اما امروز حسابی نگران شدم که آیا کسی حاضره با این مشکلم بهم بله بگه ؟ آیا روز خواستگاری باید بهش بگم؟ از نظر اعتقادات دینی هم افتخار می کنم به این که مسلمان و محب اهل بیت خلق شدم و تمام تلاشم رضایت یوسف زهراست.

ممنون می شم راهنماییم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)