سلام بچه ها

ممنون از همتون بابت دلسوزیاتون واسه جواب دادن به سوالای کسایی که به امید حل مشکلشون اینجا میان
منم یه سوال دارم ممنون میشم جواب بدید
یه چند وقتیه میخوام هیکلمو درست کنم ولی نمیدونم از کجا!
پاهام و باسنم ارثی تپله مثل مامانم ولی بالاتنه ام ظریفه :(
البته چند باری ورزش رفتم مثل بدنسازی ، ایروبیک آمادگی جسمانی، شنا ولی چون روی نقاطی که میخوام جواب نگرفتم دیگه ادامه ندادم.
بدنسازی میرفتم شدیدا بدنم ضعیف بود طوری که سبک ترین وزنه ها هم باعث میشد تنم بلرزه!
حالا میخوام پایین تنه‌ام لاغر بشه و سینه هام سفت و بزرگ بشه و البته بازوهامم چاقه که لاغر بشه و هم سینه هام و هم بازو هام از حالت افتادگی در بیاد...

پاهامم که لاغر و خوش فرم بشه آخه همش چربی چربی شده، البته با لباس خیلی معلوم نیست اوضاع اینقدر خرابه ولی خودم خیلی عذاب میکشم و مدام گریه میکنم
راستی بدنم خیلی شله و کلا استقامت بدنم خیلی پایینه و زود خسته میشم، خواهشا اگر کسی راهکاری داره که ادامه بدم جواب بگیرم واقعا دعاش میکنم البته ی جوری باشه که خیلی طول نکشه آخه قراره عروس بشم اگر خدا بخواد و اوضاع بر وفق مراد پیش بره، البته ترس از از اینکه این هیکل شل و وارفته بنده به آقا داماد هم خوش نیاد دیگه قوز بالا قوز شده (البته حق هم داره اون بیچاره فقط صورت منو دیده و گول خورده :) ) راستش خودم از دیدن هیکل بدن لباس خودم بدم میاد چه برسه به اون...
ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی درگیرم از درس و دانشگاه هیچی نمیفهمم و مدام در حال عذابم...
امیدوارم خدا به هممون دل خوش و تن سالم بده ...
23 سالمم هست در ضمن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه)