سلام بر همگی

من تازه عقد کردم حدود 2 ماهه ی مشکل دارم که واقعا نمیدونم چطور مطرحش کنم و چجوری به نامزدم بگم.

مثلا من وقتی با مامانم میرم خرید میکنم و بعد به شوهرم میگم که باید انقدر بدی به مامانم اون اینکارو نمیکنه میگه از حساب خودت بده انگار زورش میاد ( البته اینم بگم اصلا آدم ولخرجی نیستم ) یا هر قت میاد خونمون واسه من حتی ی شاخه گل نمیخره حسرتش به دلم مونده.

اصلا وقتی میخواد از پیشم بره حتی در حد یه تعارف هم به من نمیگه پول لازم داری یا نه. به نظرتون راه حل اینکه من بهش بفهمونم که موظفی خرج منو بدی بهم توجه کنی چیه؟ خواهش میکنم کمکم کنین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)