سلام به همه دوستان

من 8 ماهی میشه که توی قم هستم و به دلایل متعدد دنبال دختر ترک ( منظور ترک زبان نه اهل ترکیه ) هستم. البته خودم خیلی ترکی دوست دارم اما تا یاد بگیرم زمان می بره

دو تا سوال ؛

اول اینکه خیلی ها میگن از لحاظ فرهنگی شاید ترک و فارس به هم نخورن. می خواستم بپرسم چه مراسم ها و رفتار های خاصی توی دختر و خانواده ترک هست؟

خانواده های ترکی دختراشونو توی سن پایین مثلا 18 19 عروس می کنند...؟

ملاک های دخترای ترک چیه؟ از این کع با یه پسر که ترکی بلد نیست باشن متنفر یا ناراحت نیستند؟

ممنون میشم دوستان راهنمایی کنند

مرتبط :

ورود رسم و رسومات جدید به زندگی ایرانی ها

کدوم رسم و رسومات ازدواج برای شما آزار دهنده است؟

رسومات ازدواج در شیراز

رسم و رسومات ازدواج در شیراز

رسومات عید نوروز در شهر شما چگونه است ؟

رسومات پذیرایی خانواده عروس موقع خواستگاری در شهرهای مختلف

رسم و رسومات قدیمی ، درسته یا غلط ؟

رسم و رسومات آذری ها در مورد ازدواج چیه ؟

رسم و رسومات خاص شب عروسی

رسومات دردسرساز و بی فایده ازدواج رو بشکنیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)