سلام

من 25 سالمه و مادرم دختر فامیلمون رو که حدود 19 - 20 سالشه بهم پیشنهاد داده است.

خانواده ما پر جمعیت و اونا کم جمعیت . اون دختر بزرگ خانوادس که با دو تا خواهر و برادرش فاصله سنی زیادی داره و من کوچکترین عضو خانوادم. البته اونا شهرستان کوچیک زندگی می کنن و ما از بچگی های من از اونجا اومدیم شهر خیلی بزرگ.

سوال اول اینکه میدونم این فامیل محترممون اول بچه دار نمیشدن. آیا میتونه این باعث بشه ما بعدا به مشکل بخوریم؟

و سوال دوم و البته سوال مهم من این که ، فامیل محترممون همشون موهای حنایی دارند و من فکر میکنم که از موهای حنایی بدم میاد بویژه اگه بچمون هم حنایی بشه؟؟؟

یعنی کیس مورد نظر از هر جهتی عالی و بی اشکال است ولی نمی تونم با موهای حنایی و تا حدی زیبایی چهره کنار بیام از طرفی شرایط اخلاقی و دینی و سن و ... رو نمیتونم بیخیال بشم و جای دیگه ای پیدا کنم

ولی میترسم چهار روز دیگه از قیافش بدم بیاد و همه ویژگی های خوبش رو از یادم ببره . یعنی الان نمیتونم بگم زیباست یا نه و موی حنایی بهتره یا مشکی ولی ته دلم میگم زشته .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)