با سلام

حدود 3 هفته است عقد کردم . همسرم خیلی با محبت و احساسی است از پیام های محبت آمیز و عاشقانه دریغ نمیکنه در مورد قیافه و زیباییم خیلی نظر میده و تعریف میکنه . حتی لقمه دهنم میذاره اما احساس میکنم روابط بین من و همسرم سرد است. ارتباط فیزیکی خیلی محدودی برقرار میکنه. تنها یه روبوسی ساده در ابتدای ورود .

گاهی کنارم میشینه و دست دور گردنم میندازه یا دست هم رو میگیریم . از همه مهم تر جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده و به نظرم غیر طبیعیه. فکر نمیکردم یه مرد بتونه بعد ازدواج روی این جور مسائل کنترل داشته باشه.

با توجه به اینکه همین روابط محدود هم با گدشت زمان کم کم شکل گرفته به خاطر خجالت یا اعتقادات مذهبیش میتونه باشه یا مشکل داره و ممکنه رغبتی نسبت من نداره ؟ این موضوع غیر طبیعی نیست؟ لازمه با خودش صحبت کنم یا به مشاور مراجعه کنم؟

مرتبط:

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل جنسی دوران عقد (۱۵ مطلب مشابه)