سلام به همگی. خواهشمندم هر کی سوالمو خوند هر راهکاری سراغ داره بهم بگه،ممنون میشم.

ما یه خانواده پر جمعیت هستیم که خدا را شکر از نظر مالی در رفاهیم. پدرم تونسته خواهرامو با جهیزیه های کامل و خوب بفرسته خونه بخت. اما مشکل اینجاست که اطرافیان از دوست و فامیل همه انگار چشم دیدن ما رو ندارن، یعنی وقتی میبینن که پدر من با داشتن بچه زیاد و کار کردن تو یه شرکت به عنوان یه کارگر وضع مالیش خوبه و در رفاه نسبی هستیم حسادت میکنن.

در نقطه مقابل یکی از اقوام نزدیکمونم  مثل ما پرجمعیت بودن اما وضع مالیشون خوب نبود البته تا چند سال پیش چون الان از نظر مالی خیلی پیشرفت کردن. اما انگار یه حسادتی از ما تو سینشون هست که چشم دیدنمونو ندارن (در ضمن بگم که ما هیچ وقت فخر فروشی نمیکردیم و نمیکنیم به هیچکس بخوصوص این خونواده) وقتی میشینن پیش آدم مدام از زندگی ناله میکنن و یه جوری حرف میزنن که غیر مستقیم بگن شماها خیلی خوش شانسید، مرفهید،بی دردید.

این رفتارشون خیلی آزار دهندس چون واقعا ما هم مشکلاتی دیگه ای تو زندگی داریم. بخدا حس بدیه که بدونی همش دارن آه میکشن و حسرت زندگیتو میخورن و همش از کلمه ی اونا که خیلی خوش شانسن درباره خانوادت استفاده میکنن. هر کاری هم میکنی باهاشون هم کلام نشی تو مهمونیا نمیشه به زور میشینن پیشت و شروع میکنن به گفتن این حرفا ."لطفا بگین چه واکنشی نشون بدم یا چی بگم تا دیگه این رفتار زشتو نشون ندن؟"

ببخشید که سرتونو درد آوردم ولی بخدا نمیدونید چقد اعصاب آدم خورد میشه وقتی میبینه دیگران از دور زندگیشو نگا میکنن و حسرتشو میکشن درحالی که همه چیز پول نیست و توهم در زندگی مشکلات زیادی داری.


مرتبط:

حسادت ها و مسخره کردن های فامیل رو چطور تحمل کنم؟!

زیادی مورد حسادت دیگران قرار میگیرم

جدیدا برادرها و خواهرمم به زندگیم حسادت می کنن

از هر چی حسادت و فضولیه حالم به هم می خوره

به همه در مورد حسادت مشاوره میدادم ولی ظاهرا گرفتارش شدم

با حسادت ها و توهین های فامیل چه کنیم ؟

جواب آدم های پر روی فامیل رو چه جوری بدیم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)