با سلام

من دختری 22 ساله هستم که تا به حال با پسری دوست نبودم و با کمک خدا هیچ وقت هم همچین کاری نخواهم کرد.

به خاطر بی اخلاقی هایی که از پسرها میشنوم و میبینم دیگه انگیزه ای برای ازدواج ندارم. نمیخوام از خودم تعریف کنم، فقط میخوام شرایطمو بگم که درست بتونین راهنماییم بکنین.

خودم محجبه و معتقد هستم. خواستگارهایی هم که میاد اکثرشون ظاهرا مثل خودم هستن. ولی مدام با خودم میگم اگه طرف فقط ظاهرش مومن باشه و تو خونه اخلاقش جور دیگه ای باشه چیکار میکنم؟

به همین دلیلم فعلا تصمیم گرفتم هیچ خواستگاری رو اجازه ندم بیاد خونه، تا این موضوع رو با خودم حل کنم از طرفی هم نگرانم که فرصتهای مناسب از دست بره. برای حل این مسئله احتیاج دارم به استدلالها و کمک های شما. 

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)