پسری 26 ساله هستم تحصیلات را در رشته و دانشگاهی درجه یک تمام کردم و بعد از سربازی 3-4 ماهه رفتم سر کار و چون دوس داشتم تا جوونم ازدواج کنم 2-3 مورد خواستگاری رفتم که با توجه به شرایط سنی همشون دانشجویان امروز (بیکاران فردا!!) بودن

اما اون چیزی که فهمیدم اینه که دیگه اون دخترایی که با نداری و سختی زندگی میسازن خیلی کم شدن اینایی که دیدم میخوان همون زندگی الانشون باشه

 + خوشی های ازدواج

+ میگن زن کلا هیچ وظیفه ای نداره از کار تکراری خونه داری خوشمون نمیاد خدمتکار میگیریم

+ باید حتما حتما یه جایی نزدیک خونوادمون زندگی کنیم

+ کار سخت و زیاد و دوس نداریم اگرم کار کنیم وظیفه ای نداریم خرج زندگی کنیم

+ اونجوری که الان میپوشیم و میخوریم بعدشم حداقل باید در این حد باشه

+ جشن عروسی آبرومندانه و خوب میخواییم

و ...

راهی که بنظرم رسیده اینه که دنبال دختر سنتی تحصیل نکرده بی ادعا بگردم که سازگار و غیرامروزی! باشه

یا اینکه با دختری به قصد ازدواج رابطه برقرار کنم که احساس بینمون باعث بشه کمتر سخت بگیرن

نمیدونم شایدم الان که خواستگار زیاد دارن و سنشون کمه اینجورین برن تو زندگی بهتر باشن

در هر صورت قبول دارم دختر خوب زیاد هس ولی اینا تو دلم مونده بود معذرت میخوام از خانوما


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)