سلام

من ترم 6 یونی بودم که با یکی از پسرا که از ترم دوم عاشقش شده بودمو نتونستم بهش بگم تا ترم 6 که خودش اومد و پشنهاد داد دوست بشیم و اینا .

منم از خدام بود الانم دوسش دارم الان درسمون دو سالی هست تموم شده تا الانم هیچ رابطه ای با هم نداشتیم نه جسمی نه تلفنی .

اونم منو دوست داره فقط میترسه از ازدواج چون نه کار داره نه سرمایه نه سربازی رفته از طرفی هم منم تو دلش جا انداختم . الان حالش خوب نیست چند روزی هست تحت روانپزشک تو بیمارستان بستری شده الان من نمیدونم چیکار کنم بمونم حالش خوب بشه و ازدواج کنیم یا بیخیالش بشم  کمکم کنید مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)