سلام

من متولد 74 ام میخواستم یکی از مشکلات ازدواجمو در میون بذارم

من اصولا آدمیم که هیچ وقت نقطه ضعفمو بروز نمیدم و اصولا هم همه فک میکنن خیلی آدم قوی ای هستم مشکل من اینه که من دلم میخواد وقتی با کسی ازدواج کردم خود واقعیم ( کسی که برعکس خیلی هم قوی نیس و نقطه ضعفای زیادی هم داره) رو بپذیره .

دلم میخواد کمکم کنه و بهم اعتماد به نفس بده (حرف دیگران روم خیلی تاثیر روحی داره) ولی از طرفی انقدر از اینکه نقطه ضعفمو بخوام بروز بدم (اوووووونم برا اولین بار ) خیلی میترسم خیییییییلی جوری که تازه فهمیدم علی رغم میل شدیدم به ازدواج چرا هی سعی میکنم بی توجه باشم به این مسئله .

چیز دیگه ای هم که باید بگم اینه که من همیشه سعی کردم خودم به خودم اعتماد بنفس بدم و همیشه با بروز این انرژی های مثبتم باعث میشدم خانوادم بیشتر روم حساب باز کنن و هر وقت میخواستم کم بیارم بهم اجازه نمیدادن و همیشه ازم توقع زیادی داشتن این موضوع همیشه اذیتم کرده تا جایی که دیگه به هیچ حرفیشون توجه نمیکردم و حتی حرفای مثبتشونم برام بی ارزش بود چون دیگه حس میکردم درکم نمیکنن

میخواستم کمک کنین یه جوری این ترسه از بین بره نمیدونم شاید فکر میکنم که اونم قراره مث خونوادم باور نکنه منم کم میارم دلم میخواد همسرم هم نقاط قوتمو باور کنه هم با دیدن نقطه ضعفام بهم روحیه بده و توقع بی جا و انتظار ایده آل بودن ازم نداشته باشه 

من به رو هر چی تمرکز کنم بدست میارم (به قانون جذب اعتقاد دارم) ولی این مورد انقد با ناخودآگاهم عجین شده و تصور مورد دلخواهم سخت شده که باعث شده زیاد به میلم واسه ازدواج توجه نکنم:( 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)