ما هم جوونیم دلمون میخواد

سلام  پسری 21 ساله هستم دانشجوی عمران

توی این رشته که معمولا دختر و پسر روی پروژه ها با هم شدیدا درگیرن نمیخوام خود رو به بازم . خدا شاهد تا الان نه با دختربی بودم  نه کسی رو وابسته کردم و ... حتی زمانی که 19 سالم بود خونه خالی و ماشین در اختیارم بود حتی فکر این کار رو هم نکردم

نه بگم پاکم یا توانایی این کار رو نداشتم چون شما هم میدونید که دوستی با جنس مخالف مثه اب خوردن.. من نمیخوام با کسی دوس شم نمیخوام با دختری غیر از صحبت درسی صحبت کنم ولی این جور که دارم نگاه میکنم به دخترای فامیل و همکلاسیام امیدم رو از دست میدم خب من هم دل دارم دوس دارم با دختری باشم ولی همیشه خودم رو نگه داشتم حالا سوالم اینه مثه خوره به جونم افتاده نکنه فردا دختری گیرم بیاد که دستت دوم باشه ...

امیدی بدیدن تا روی این اصول باقی بمونم خواهشا شعار ندیدن توی دنیایی واقعی همکلاسی هام چند تاشون با هم رابطه دارن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)