سلام

من تازه با این سایت آشنا شدم و مطالب اون و بسیار مفید یافتم که اطلاعات جالب و خوبی میده به آدم و واسه شناخت جنس مقابل هم خوبه .

یه سوال از خانم های محترم دارم که لطفاً دقیقاً جوابمو بدید چون خیلی برام مهمه و به مشکل برخوردم:

 من مجردم و تنها و مستقل زندگی میکنم و مدتی است تصمیم به ازدواج گرفتم؛ آدم بسیار هاتی هستم و بخاطر موقعیت شغلی هم ( مدرس دانشگاه ) دوست دارم خانمم از لحاظ زیبایی و اندام و تمایل و جذابیت جنسی برام در حد عالی باشی و بقولی به دلم بشینه، اما مشکلی که دارم نمیدونم طرح مسائل و تمایلات جنسی رو چطوری و کی باید بیان کنم ؟ من واقعاً تیپ و اندام سایز و مسائل شخصی زن مثل پوست شو و موهای بدن و... واسم مهمه و بعدش هات بودنش و تمایلش به رابطه جنسی و خودم.

 لطفاً خانم های سایت راهنماییی کنند چطوری و کی باید مسائل جنسی رو مطرح کنم؟ آخه واقعاً زود رنجی این دخترا نمیذاره آدم راحت حرف و نیازها ملاکهاشو بزنه و تصور میکنند طرفشون آدم هوسبازیه و....!!؟؟

دوم اینکه آیا قبل از عقد با رابطه جنسی در حد معاشقه موافقند؟

ممنون از پاسخهایتان. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)