سلام

مقدمه:

قبلنا وقتی قصد ازدواج نداشتم، زمانی که دخترای خوشگلو میدیدم، خیلی جذبشون میشدم و چون وقت ازدواجم نرسیده بود، راهمو میگرفتم میرفتم ولی حالم داغون میشد. حالگیری‌ای که شاید اکثر جوونا تجربه کرده باشن.

الان که قصد ازدواج دارم، وقتی دختری رو ببینم که ازش خوشم بیاد، یعنی خیلی خوشم بیاد، دوست دارم برم رسمی بهش پیشنهاد ازدواج بدم. تا حالا در دو مورد طرفو دنبال کردم که در یکیش گمش کردم ولی اون یکی رو که با مادرش داشت به یک مجلس میرفت تا رسیدن به مقصد، دنبال کردم.  

وقتی بقیه وارد خونه شدن، اون آخرین نفر بود که داشت وارد میشد، برگشت نگاه کرد، منم هر چه بهش اشاره کردم که میخوام باهاش حرف بزنم، توجه نکرد و رفت داخل خونه! البته اشاره ام خیلی گویا نبود، به احتمال قوی متوجه نشد.

بعد با کلی زحمت و خجالت از زن صاحب خونه پرسیدم که فلان دختر با این ویژگی‌ها رو میشناسی، گفت بله. بعد گفتم مجرده؟ کلی بهم خندید و گفت نه، در عقد پسر عمه شه! دیگه خودتون حدس میزنید که چه حالی داشتم!! (شکلک عصبانیت از دست خنده های شما لطفا)

 

اصل مطلب:

1. کسی هست مثل من که این کارو کرده باشه؟ و احیانا احتمال داره که دخترا هم اگه از پسری خیلی خوششون بیاد، اینجوری دنبال کنن و بهش پیشنهاد بدن؟ (چند سال پیش یکی از دوستام خیلی خوش قیافه بود. در واقع در بین دوستان تک بود. در یک مراسم، اجرایی داشت (حالا بماند چه اجرایی) بعد از مراسم، یکی از دخترا اومد بعد از کلی پرس و جو، شمارشو پیدا کرد (اون وقت خیلی موبایل و شماره دادن رسم نبود) و رسما بهش پیشنهاد ازدواج داد. البته آخر به تفاهم نرسیدن).

2. به طور کلی این کار خوبه یا نه؟ با توجه به این که طرف دخترو نمیشناسه تا مادرشو بفرسته و اگه دنبال نکنه، از دست میره!

3. واکنش دخترا نسبت به این کار چیه؟ استقبال میکنن و اگر مورد خوب به نظر رسید دوست دارن آشنا بشن و یا واکنش شان منفیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)