با سلام خدمت دوستان

من یه سوالی داشتم که ببینم نظر شما دوستان  بنده 27 سالمه چیه بنده یه مدتی هست که یکی از همکارام گیر داده چون بیشتر پیش هم هستیم از صبح تا شب و خیلی با هم صمیمی هستیم بشیم باجناق هم اون از خونواده خانمش و اینها راضیه خیلی بنده بهش فکر کردم و سوال ولی به جایی نرسیدم .

فقط یه مهمی که هست اینه که من اون دخترو دیدم دختر خوبی به نظر میاد فقط چیزی که هست من اونجوری که باید باشه نتونستم به عنوان همسر قبولش کنم یعنی به دلم ننشته این دختر میدونم این حرفها حرفهای محکمی نیست و از نظر تناسب فرهنگی اخلاقی مادی یه جورهایی نزدیک هم هستیم این جوری که میدونم فقط از این میترسم اگه پا پیش بذارم و به توافق نرسیم خیلی ما دو تا پیش هم دیگه راحت نیستیم .

میدونم زندگی مهم تر از این حرفهاس و اینده ادمها مهم تر از همکار بودنه و دوم این که ایا این که دختری به دل ادم نشینه یعنی بهش حسی نداشته باشی میشه بعدش دوسش داشته باشی و بالاخره اینکه منطقی ترین نظرتون چیه چیکار کنم پا پیش بذارم یا نه ضمنا من ساکن اصفهانم کمکم کنید  


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)