پسرها واقعا در درجه اول به زیبایی اهمیت میدن.نگید نه.چون مطمعنم.یه کم فکر کنید بعد میفهمید

من یه دوستی دارم که ما خیلی از نظر خلاق شبیه به همیم

خواهرم و بقیه دوستام زیاد میگن

اما تنها تفاوت ما اینه که اون خیلی از من خشگل تره

یعنی من اصلا خشگل نیستم

هرجا باهم میریم

مثلا به یه اداره ای یا هرجا مثلا کلاس های زبان یا ...

براش یه خاستگار پیدا میشه.

خیلی براش خوشحالم و هرگز بدی دوستمو نمیخوام

ولی این که هیچ کسی در همون یه نگاه از من خوشش نمیاد منو افسرده کرده

هرچقدر به خودم تلقین مثبت کنم نمیشه

یه حس دخترونه با یه حسادت خفیف میاد سراغم

خیلی ناراحتم که چرا خدا همچین تبعیضی بین من و  اون قایل شده

دوتامون با حجابیم و متین

ولی تا حالا نشده که یه نفر از من خوشش بیاد...این یه تبعیضه ..من باید چکار کنم؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)