سلام یه مشکلی دارم خوشحال میشم کمکم کنید چکار کنم؟

من همسرم تقریبا زن مغروریه، احساس میکنم واسه رابطه سرم منت میذاره و من خیلی از این بابت عذاب میکشم، مثلا بهم میگه اول فلان کارو بکن تا بذارم باهام سکس کنی، یا فلان چیز رو برام بخر یا بذار فلان جا برم و ...

خلاصه از فرصت سو استفاده میکنه و وقتی ناراحت میشم اهمیت نمیده و کار خودشو میکنه، اگه به چیزی که میخواد نگم باشه، نمیذاره بهش دست بزنم، دوست دارم تو اون لحظه بهش بگم سکس نمیخوام و تنبیهش کنم، اما واقعا نمیتونم و بشدت گرم مزاجم و دلم سکس میخواد.

از طرفی ما فقط 6 ماهه که ازدواج کردیم و هنوز هر شب دلم سکس میخواد ولی اون اذیتم میکنه، شما جای من بودید چکار میکردید؟ چکار کنم که واسه رابطه منت نذاره و اینقدر شرط و شروط نذاره؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید چون خیلی داغونم

مطالب مرتبط با مسائل زناشویی آقایان:

نمیخوام حسرت یه رابطه ی جنسی حلال بمونه روی دلم

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

آقایون بیشتر دنبال ارضاء نیاز جنسی هستن یا نیاز عاطفی؟

مردها نیاز جنسی شون رو چطور نشون میدن ؟

اگر مسئله رفع حلال نیاز جنسی مطرح نبود، ازدواج می کردید ؟

آپارتمان کوچک+داشتن فرزند بزرگ+نیاز جنسی زوجین

طلاق عاطفی و چگونگی رفع نیاز جنسی

دلایل تون برای ازدواج به جز رفع نیاز جنسی و عاطفی چی میتونه باشه؟