من یه مشکل بزرگی تو زندگیم دارم به خاطر امام حسین به دادم برسین من دختر ١٨ساله ای هستم شوهر خواهرم از یه سال پیش بهم چیزای شرماوری پیشنهاد میده خیلی غصه میخورم دیگه از زندگی متنفرم خسته شدم نمیدونم چیکار باید بکنم چطور رفتار بکنم یه ساله خون دل میخورم صدام درنمیاد کمکم کنین چی کار کنم چطور از شرش خلاص شم میترسم به شش ماهه ی حسین قسم خیلی میترسم

شاید دوستان بگن نتیجه سبک رفتاریه خودمه ولی به خدا نیس من گناهمو قبول دارم بی روسری و چادر پیشش ظاهر میشدم چون حتی به فکرمم نمیرسید اونطور بهم نگاه کنه وقتی با خواهرم ازدواج کرد من هف سالم بود پیشش بزرگ شدم چطور باید میفهمیدم قصد بد داره؟به خانوادم نمیتونم چیزی بگم مامانم خواهرم میمیرن داداشام بابام...خدایا فکرشم منو میکشه ازش متنفرم کاش بمیرم تورو خدا کمکم کنین



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)